stycznia 03, 2018

Odzież sportowa z Sammydress

Źródło: pixabay

Ostatni rok sprawił, że bardzo się zmieniłam. Z wyglądu! Od zawsze miałam skłonność do tycia, czego w 2017 roku nie sposób było przeoczyć. Przytyłam naprawdę dużo. Wszystko spowodowane było tym, że miałam dużo stresów,  które można było szybko zabić słodyczami i niezdrowymi przekąskami.
O ćwiczeniach stale  zapominałam. Do tego doszły moje  silne bóle kręgosłupa, które znacznie ograniczały mój zapał do  ćwiczeń, gdyż każdy brzuszek czy skłon odczuwałam właśnie w tej partii ciała.  To dobijało. Bardzo. Ból towarzyszył mi od zawsze,  ale w tym roku znacznie nabrał mocy. W końcu po wielu rozważaniach i namowach rozpoczęłam leczenie.  Póki co czekam na kolejną wizytę, ale udało  mi się w końcu odpocząć i ból znacznie zelżał.

Aby naprawić moje błędy żywieniowe i widoczne tego efekty, postanowiłam wrócić do dawnej diety i ćwiczeń. Samozaparcie już jest, powoli udaje mi się podbudować silną wolę, ale żeby zacząć ćwiczyć wypadałoby się do tego stosownie przygotować. Pora wybrać się na zakupy!

Sprzętu udało mi się trochę nagromadzić w ostatnich miesiącach, ale o odzieży sportowej nie pomyślałam. Mając kilka dni wolnego przejrzałam stronę sammydress, aby zapoznać się z zakładką activewear. Znalazłam kilka naprawdę fajnych propozycji, którymi chciałabym się z Wami podzielić.

Komplety sportowe

1-link  |  2-link  |   3-link  |

Sportowe legginsy

4-link  |  5-link  |  6-link  |

Koszulki sportowe

7-link 8-link  |   9-link  |

Jak oceniasz mój wybór? Przy okazji tego wpisu chciałabym udostępnić Wam również kod rabatowy! 

Ponadto na stronie internetowej możecie znaleźć promocję Sammydress Winter clothes 2017 Promotion! 

Jak się miewa Twoja dieta? Uprawiasz jakieś sporty? A może chciałabyś  zacząć coś uprawiać? Chciałabyś aby na blogu pojawiły się wpisy dotyczące diety i aktywnego trybu życia? Koniecznie daj znać w komentarzu!




48 komentarzy:

  1. koszulki mi się sportowe podobają! uprawiam sport - jestem matką! :D ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wnet zaczynamy przygotowywać się do zawodów sportowych :) Musimy kupić któryś z tych zestawów!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam legginsy :D Świetne te rzeczy :D

    Kiudlis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nice post!
    You can view my blog and we can follow each other 😊
    https://amyviewoflife.blogspot.ba/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne te zestawy, nie biegam, ale mogłoby mi się przydać do brzuszków:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie wyglądają te leginsy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kompleciki mi się bardzo podobają, a szczególnie ostatni! Jest przecudowny!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne rzeczy, ale gdyby tylko chciało mi się ćwiczyć :D. Chociaż zakup takich ubrań mógłbybyć super motywacją ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Numer 2 jest świetny, ja teraz też próbuje zrzucić parę kilo

    OdpowiedzUsuń
  10. Komplety są bardzo fajne! Lubię ubrania z SammyDress :D
    https://blekitnypamietnik.blogspot.com/2017/12/bye-bye-2017.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystko bardzo ładne, zwłaszcza trzy pierwsze pozycje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. 3 komplet mega :) ja mam problem z tarczycą i nerwami przez co -dla odmiany- nie tyję tylko chudnę .....:/

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam podobną sytuację jeśli chodzi o ból części ciała, sprawia mi go kolano. Życzę powrotu do całkowitego zdrowia i uzyskania wymarzonej sylwetki ;)

    https://nati-nataliii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też ostatnio robiłam sportowe zakupy bo od jesieni zabieram się za bieganie haha

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię te sportowe legginsy - są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  16. znam doskonale Twoj problem i ciesze sie, ze sie za to wreszcie wzielas. kregoslup plata figle. ze wzgledu na tryb pracy i strach przed zwolnieniem nie doleczone zawsze korzonki zostawialam. cios w plecy po drugiej ciazy dostalam i nie bylo ratunku tylko kroic musieli. stracilam czucie w nodze. wiec trzymam kciuki za Ciebie. sport to zdrowie - wszystko mi sie podoba! zamawiaj i do roboty :)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Włąsnie ida do mnie legginsy nr5, ciekawe jakie przyjda :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja także muszę zrobić takie sportowe zakupy mam w planach w końcu wybrać się na siłownię :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie ma co ukrywać , że mają świetne propozycje odzieży sportowej .
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. różowa koszulka sportowa mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń
  21. Pierwszy zestaw sportowy bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo podobają mi się legginsy i spodnie. Idealne do ćwiczeń i jazdy na rowerze stacjonarnym.

    OdpowiedzUsuń
  23. Kochana, też mam tendencje do tycia i w tym roku sobie pofolgowałam ze słodkim i śmieciowym jedzeniem, no cóż, wiem, że w tym roku to naprawie ;) I nie stresuj się tak w tym roku, wszystko będzie dobrze - trzymam kciuki! :*

    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  24. Ooo, super te kolorowe legginsy. Ja również mam tendencje, ale ostatnio na szczęście ogłuchły. Zdziwiłam się, bo jadłam na potęgę, zapychałam się przez Święta słodyczami ile wlezie :D A co! Raz się żyje :)

    http://www.karina.stankowicz.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Podobają mi się wybrane przez Ciebie rzeczy. Mój kręgosłup także boli i nie ćwiczę z tego powodu, sam ortopeda stwierdził że ćwiczenia mogłyby pogorszyć sytuację

    OdpowiedzUsuń
  26. Jedyneczka mi się najbardziej podoba

    OdpowiedzUsuń
  27. Podobają mi się te komplety z legginsami, szczególnie ten jakby marmurowy :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Drugi komplet podoba mi się najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  29. Kurcze a ja z kolei schudlam...bardzo schudlam przez stres bo u mnie jest odwrotnie, że nie jem jak jestem zdenerwowana albo cos mnie trapi ;c Mam nadzieje, że uda Ci sie osiągnac wymarzoną sylwetkę w tym nowym roku! <3


    http://angelaendzel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Leginsy i zestawy świetne! Osobiście nie wiem czy się skuszę, lubię za design i wykonanie firmę Adidas i tej marce zostanę wierna.

    OdpowiedzUsuń
  31. Mi niestety brak silnej woli. Powodzenia !

    OdpowiedzUsuń
  32. fajne rzeczy, od razu duch do cwiczen jest

    OdpowiedzUsuń
  33. Sportowy styl w formie dresow i koszulki lub bluzy przechodzi u mnie tylko w domu. Stawiam na elegancję.

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja od dzisiaj ćwiczę, więc jeszcze nie mogę powiedzieć, że to sukces, bo za mną dopiero jeden raz! Mam nadzieję, że wytrwam;D

    Może niedługo też uznam, że potrzeba mi jakiegoś fajnego stroju do ćwiczeń;>

    OdpowiedzUsuń
  35. fajnie, akurat muszę kupić coś nowego na siłownie :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Leginsy bardzo fajne, aż zachęcają do aktywności:)
    Mam w planach więcej sportu uprawiać, a jak wyjdzie się zobaczy!

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo fajne zestawy, szczególnie podobają mi się wzorzyste leginy! Ja natomiast obecnie poluję na jakieś fajne spodenki do mma dla mojego męża i przeszukuję internet w ich poszukiwaniu :> A później zabiorę się za swoje ciuchy ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Komplety mają przepięknie, z chęcią bym taki założyła:)

    OdpowiedzUsuń

Cześć! Cieszę się, że tu jesteś i będę wdzięczna, jeżeli zostawisz pod tym wpisem komentarz.
Miłego dnia!

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych.

Copyright © 2016 Dystyngowana Panna Blog , Blogger