Prawidłowa ekspozycja towaru, to jeden z najważniejszych elementów sprzedaży. Często jednak jest on bagatelizowany i pomijany przez sprzedawców. Zastanawiasz się, jak wyeksponować towar? Ten wpis zdradzi Ci sekret, którym kierują się największe marki!

Większość ludzi jest wzrokowcami, dlatego też, to najpierw tym kierujemy się przy wyborze towaru. Nawet jeżeli towar cechuje wysoka jakość, nie przemówi ona do klienta tak, jak opakowanie. To bardzo istotny szczegół, na który trzeba zwrócić uwagę, już na etapie planowania produkcji. Im bardziej chwytliwe opakowanie, tym większą uwagę na sobie skupi. Sama posiadam wieloletnie doświadczenie w handlu i widzę, jak nowe produkty z atrakcyjną szatą graficzną, skupiają na sobie wzrok innych osób. Nawet jeżeli nie są one bezpośrednio zainteresowane zakupem, to i tak zapamiętują dany towar. Nie mniej jednak, równie istotne jest to, aby we właściwy sposób wyeksponować produkt.

Jak wyeksponować towar?

Jest wiele sposób, aby zrobić to w dobry sposób, bo na tym nam przecież zależy. Firmy często stosują np. plastikowe ekspozytory, do których może być zamontowane dodatkowe oświetlenie LED. Nie zapominajmy jednak, że jest to dość kosztowny gadżet, który za jakiś czas wyląduje z różnych względów w śmietniku. O wiele tańszym rozwiązaniem, jednakże o takiej samej funkcji i zastosowaniu, mogą być kartonowe stojaki. Wiodącym producentem, cieszącym się dobrą opinią i dużym zainteresowaniem, jest producent standów kartonowych ST-print

producent standów kartonowych ST-Print
producent standów kartonowych ST-Print

 

Zaletą takiego standu jest przede wszystkim niski koszt wyprodukowania takiego gadżetu. Niezależnie od tego czy na rynku istniejesz od niedawna czy też od wielu lat, jest to doskonałe rozwiązanie, które nie wygeneruje dodatkowych kosztów. Zakładając także, że chcesz dotrzeć do wielu klientów, przy niewielkim koszcie możesz wyprodukować większą ilość standów, które umieścisz w sklepach Twoich partnerów. Jest to znacznie wygodniejsze rozwiązanie dla Ciebie, ale i dla sklepu, w którym stanie taki stojak. Dlaczego? W każdym sklepie jest miejsce na ustawienie takiego standu. Jest on również znacznie większy od ekspozytorów umieszczanych na półkach,a co za tym idzie, bardziej widoczny. Ponad to, jest łatwiejszy w utrzymaniu, przechowywaniu i transporcie. Dodatkowo, nie zabierze on w sklepie tak ważnego dla obsługi, miejsca na półkach.

Standy kartonowe są wyjątkowo wygodne i można je wykorzystać po raz kolejny.  Oczywiście ekspozytory też mogą posłużyć nam dłużej, ale jak wspomniałam wcześniej, są mniej widoczne. Tutaj także masz duże pole do popisu, ponieważ możesz zadecydować nie tylko o wielkości, ale i o kształcie, kolorystyce czy umiejscowieniu półek na takim stojaku. Taki stand można umieścić w każdym miejscu i z łatwością zmieniać jego lokację, a czasami już tak niewielki zabieg może znacznie podnieść sprzedaż towaru. Doskonałym tego przykładem są standy umieszczane w dużych marketach, które skupiają uwagę klientów i z których towar rozchodzi się jak świeże bułeczki!

Może Ci się spodobać

Leave A Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *