Biuro, jak i części wspólne dostępne dla pracowników oraz klientów, muszą prezentować się nienagannie, ponieważ są wizytówką firmy. Gdy przez budynek przetacza się masa osób, warto zwrócić uwagę nie tylko na wygląd i funkcjonalność mebli, ale też ich trwałość, by co rok nie zmieniać wystroju wnętrz. Czy można zaoszczędzić na wyposażeniu biura? Pewnie, że tak!
Zakup odpowiednich mebli biurowych to nie lada wyzwanie. Wiadomo, że w zależności od rodzaju prowadzonej działalności, ten wystrój będzie się bardzo różnił, ale zawsze trzeba pamiętać, by było czysto i schludnie. Oczywiście nawet jeśli każde pomieszczenie z sukcesem przeszłoby test białej rękawiczki, stare, obdarte meble już na pierwszy rzut oka będą odstraszać. Ostatnio trochę się nad tym zastanawiałam i zaczęłam sprawdzać, czy można gustownie (modnie) wyposażyć pomieszczenia biurowe, nie wydając przy tym ogromnych sum pieniędzy na rzeczy, które po roku będą nadawać się do kosza. Okazuje się, że można!
Meble biurowe metalowe
Niezależnie od tego, czy twoja firma jest na rynku od lat, czy dopiero zaczynasz, na pewno nie raz głowiłeś/aś się, jak zaoszczędzić na wielu podstawowych kwestiach. To normalne. Zarówno w codziennym życiu, jak i w pracy, szukamy oszczędności. Dlaczego więc nie ograniczyć wydatków na meblach?
Zadbanie o przestrzeń, w której spędzamy co najmniej 8 godzin dziennie, jest bardzo ważne. Psychologowie nie raz wskazywali, że wystrój wnętrz ma wpływ m.in. na wydajność, a to na niej nam najbardziej zależy. Mówiąc o zaoszczędzeniu na meblach, nie mam tu na myśli, by kupować je z drugiej ręki lub wybierać te niskiej jakości. Na dłuższą metę się to nie sprawdzi, ponieważ będą one ulegać szybkiemu zniszczeniu. Dlatego też uważam, że warto wybierać produkty z takich materiałów, które posłużą nam lata, a przy tym nie obciążą aż tak portfela.
Przeglądając internet, trafiłam na różne krzesła, biurka i szafy i choć na zdjęciach wyglądały świetnie, były wykonane ze słabej jakości materiałów. W końcu jednak znalazłam designerskie, funkcjonalne i przede wszystkim piękne (!) produkty na stronie Biurowemetalowe.pl. W ofercie oprócz stołów konferencyjnych znajdziemy też ławki do poczekalni, szafy socjalne i biurowe, gustowne fotele czy krzesła konferencyjne. Dużym atutem jest to, że możemy wybierać spośród wielu kolorów i konfigurować je pod siebie, dzięki czemu wnętrza nie będą nudne, a przy tym nie narażać się na wysokie koszty, bo ceny też zachęcają. Na plus zasługuje również fakt, że mają one nowoczesne formy, dzięki czemu klient po przekroczeniu progu nie będzie miał wrażenia, że wchodzi do gabinetu z czasów PRL-u. Jeśli można mieć coś tanio, a dobre, to dlaczego nie korzystać?
A wy, na co zwracaliście uwagę przy doborze elementów wystroju wnętrz? Cena, funkcjonalność, jakość, znana marka, czy może coś innego?